Search This Blog

Monday 4 November 2013

Aktiviti GN Utara

Pada 2hb November telah berlangsung acara Jamming Santai bagi ahli GN kawasan Utara. Bertempat di studio Azimat di Laguna Merbuk, Sungai Petani,Kedah, Turut hadir admin Oja Axis serta Yong Joe Black. Jamming dijalankan selama 3 jam. Pelbagai lagu standard di mainkan seperti lagu2 Metallica (kamon....) , Sejati, Lil Wings dan lain2.






Seterusnya acara disambung lagi di Azimat Cafe dengan acara jam santai akustika. Dimulai dengan CEO kita..lepas tu semua tak mau melepaskan peluang dan hampir2 tak mahu balik. Acara berterusan sehingga 3 pagi. Dalam masa yang sama kita telah berbincang dengan vendor baru iaitu azimat studio,azimat cafe serta A & R studio. Alhamdulillah bertambah lagi vendor kita.






  Video   ini menceritakan sebahagian aktiviti yang berlaku. Terima Kasih bagi semua yang hadir dan harap akan berjumpa lagi pada 21hb December depan.

Seterusnya, keesokan hari iaitu Ahad .. 3 November telah berlangsung kelas asas rakaman bersama saudara Oja Axis. Diadakan di A & R studios bermula jam 12 tengahari sehingga 12 tengah malam.
Pembelajaran berkisar tentang peralatan, software ,cara merakam, mixing serta pelbagai tips berkaitan. Sebuah lagu baru dirakam khas semasa pembelajaran ini dengan working title - Arrazzku Sayang. Nantikan kemunculan lagu ni nanti. Sangat hebat produksi Oja.




Akhir kata Terima Kasih pada para admin, Azimat group of companies, saudara Jan dari A & R studios dan semua GNers yang menyertai. bak kata CEO kita love all, serve all.. till next time.

No comments:

Post a Comment