Search This Blog

Monday 19 March 2012

Guitar pick for website

Deskripsi
Saiz: 1.25 mm (satu saiz sahaja)
Warna : Monochrome black matte
Bahan : Delrin (Keras,Tahan dan Kurang Friksi)
Buatan : EU

Sebenarnya saya tempah pick ni untuk simpanan peribadi saya dan mungkin kasi rakan rapat, saya memang tak de niat nak jual. Tetapi memandangkan GN memerlukan dana untuk buat aktiviti saya rasa wajar saya jual picks ini.




KESEMUA hasil jualan pick ini termasuk MODAL akan disalurkan untuk Hosting website GN( Yang sekarang kita ada blog bukan website)

Saya akan jual 4 pick untuk satu set. Saya cuma ada 12 set sahaja (asal untuk guna peribadi jadi order sikit sahaja)
Harga rm 16.00 (termasuk pos ekspress).
Pada yang berminat untuk membantu projek GN boleh la nak kasi derma lebih pun tak apa (Allah sahaja membalas)

Cara nak beli. PM inbox di FB saya panglima eelz nama,alamat n telepon. Nanti saya pm no akaun. lepas bank in saya akan pos secepat mungkin.Insyaallah.

Anggaplah anda buka beli guitar pick, tapi anda membantu GN untuk menambah aktivitinya, in particular website GN ni. Thanx all, tak de paksaan untuk membeli dan sapa cepat dia dapat.

No comments:

Post a Comment